Tak na temat rebrandingu wypowiada się Prezes Grupy - Władysław Grochowski.

"Co jakiś czas ktoś w firmie brał się za zmianę naszego logo. Czasem robiły to agencje reklamowe, niektóre były nawet skłonne przekazać projekt bezpłatnie. Przez lata zgromadziłem dziesiątki, a może setki różnych wersji.

Jednak stara wersja wygrywała.

W zestawieniu z innymi firmami nasze logo zawsze mocno się wyróżniało: kolorem, formą, a szczególnie tym, że było mocno przestarzałe.

Najbardziej ucieszyła mnie opinia, że nasze logo wygląda jak znak sklepu GS (Gminnej Spółdzielni).

Ale tak na poważnie, Arche działa już ponad 26 lat i nie upierałem się kiedy młodzi członkowie rodziny zaproponowali nową wersję. Zwłaszcza, że ze starą mieliśmy problemy przy oznaczeniu różnych działalności firmy. Mogłem także wreszcie wyrzucić stare projekty."

 

Projekt identyfikacji wizualnej zaprojektowali: Agencja Makadu x Ivona Kulinska

 

Już wkrótce zapraszamy do nowego serwisu arche.pl

Twitter
Facebook