Oferta nieaktualna- Zatrudnimy Dyrektora oddziału Fundacji
Dziękujemy za przesłane zgłoszenia, już wyłoniliśmywspółpracownika
W związku z tworzeniem nowego oddziału Fundacji, w którym będą działały pracownie artystyczne zatrudniające osoby z niepełnosprawnością, poszukujemy osoby do organizacji i zarządzania oddziałem.
Kogo szukamy: osoby kreatywnej i energicznej, która nie boi się nowych wyzwań i chce pracować dla ludzi i z ludźmi, zajmować się rzeczami społecznie ważnymi i mieć poczucie głębokiego sensu swojej pracy.
Główne zadania:
- tworzenie oddziału fundacji w Warszawie (dzielnica Ursynów),
- budowanie oraz zarządzanie zespołem podległych pracowników,
- tworzenie konspektu i organizowanie bieżącej pracy oddziału,
- organizacja działań kulturalnych i społecznych w lokalnym środowisku,
- pozyskiwanie grantów,
Oczekiwania:
- samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji,
- operatywność, zdolności organizacyjne, dokładność
- duża wyobraźnia i kreatywność
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność
- wrażliwość i empatia
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością,
- umiejętność pisania wniosków o granty/dotacje
Oferujemy:
- satysfakcjonującą pracę
- samodzielne stanowisko pracy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się grupie, gdzie celem nie jest tylko zysk
- dobre i stabilne warunki zatrudnienia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres biuro@fundacjalenygrochowskiej.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z zamieszczoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Fundację Leny Grochowskiej.”